Efektywna reklama na zewnątrz, czyli jak najszybciejdotrzeć do klientów

  • Posted on: 13 March 2019
  • By: addmean
Szukając najskuteczniejszej postaci reklamy, właściciele firm testują różne metody. Jedną z najpowszechniejszych jest reklama outdoorowa.


Reklama outdoorowa, czyli zewnętrzna albo uliczna, nie chce narzucać się potencjalnemu klientowi. Dyskretnie oczekuje na specjalistycznych nośnikach, aż sam ją zauważy. Agencje kreatywne proponują szeroki wachlarz reklamy typu outdoor – od tabliczek reklamowych, poprzez billboardy, małe citylighty aż po nośniki zamontowane przy kioskach albo przystankach. Zwłaszcza często wykorzystywane są billboardy - ogromne plakaty reklamowe, mocowane na ścianach budynków albo specjalnych słupkach.

Po pierwsze, musimy wybrać agencję kreatywną, która będzie odpowiadać za rozmieszczenie naszych billboardów. Po wprowadzeniu w wyszukiwarce haseł „billboard Kraków” albo „billboardy Warszawa”, otrzymamy wykaz przedsiębiorstw oferujących tego typu usługi. Powinniśmy uważnie zaznajomić się z ich propozycją. Firmy na swoich stronach online zazwyczaj publikują szczegółowy wykaz cen oraz galerię fotografii z wykorzystanymi projektami. Zwróćmy uwagę na ich precyzję, jakość oraz szczególnie rozmieszczenie. Hasła „billboard Kraków” i „billboardy Warszawa” odeślą nas także do for internetowych. Internauci radzą, jakie firmy oferują najlepsze usługi, a których lepiej się wystrzegać.

reklama na ulicy
Author: Daniel Oines
Source: http://www.flickr.com
Kiedy już wybierzemy przedsiębiorstwo, z którym chcemy współpracować, zapoznajmy się dokładnie z jego wytycznymi co do projektu. W dalszej kolejności, z pomocą agencji reklamowej albo grafika, zaplanujmy projekt treści, którą zawrzemy na billboardzie. Po zaakceptowaniu go przez realizatorów, pozostaje nam jedynie oczekiwać aż nasze reklamy zaczną pojawiać się na ścianach budynków albo słupach.


Dlaczego opłaca się wybierać reklamę outdoorową? Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jaką siłę rażenia posiada przekaz podprogowy. Czekając na zmianę sygnalizacji świetlnej, na tramwaj, czy tkwiąc w korku, mimowolnie rozglądamy się po przestrzeni. Wtedy właśnie, mimochodem trafiają do nas przekazy z reklam typu outdoor. Jak pokazują badania, dużo skuteczniej, niż te z broszur rozdawanych na chodnikach. Z tego powodu warto zdecydować się na reklamę na billboardzie w Krakowie.